ПОВЕРНЕННЯ

Умови повернення коштів або обміну товарів

1. У разі придбання товару неналежної якості:

Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини Інтернет – магазину, протягом гарантійного терміну (14 днів, не враховуючи день купівлі) споживач має право на заміну товару або повернення грошей.

Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза менеджером магазину «HARD», м. Львів, в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. Відповідно до п.4 ст.17 Закону України «Про захист прав споживачів» експертиза організовується в триденний термін з дня одержання від споживача письмової згоди на проведення експертизи продукції. Якщо за підсумками проведення експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві згодом порушення споживачем правил експлуатації, зберігання і транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, і споживачеві буде відмовлено у поверненні або обміні товару.

Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а в разі його відсутності – у двомісячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в перебігу семи днів. Розрахунок із споживачем у разі підвищення ціни на товар виробляється – виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Для здійснення заміни товару або повернення коштів, покупцеві необхідно надати розрахунковий документ встановленого зразка, виданий йому Інтернет-магазином при здійснені покупки, що підтверджує факт купівлі, з позначкою дати продажу.

Також при оформленні замовлення, покупець погоджується з тим, що має право відмовитися тільки від усього переліку замовленої продукції, а не від її частини.

Споживачеві буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо :

  • товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття);
  • відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару.

 

Повернення і заміна товарів відправлених магазином «HARD» в різні міста України проводиться шляхом зворотного пересилання покупцем товарів службами доставки, зокрема «Нова Пошта».

Зворотня відправка грошей здійснюється післяплатою. Поштова служба приймає на себе зобов’язання видати вантаж тільки після оплати одержувачем оголошеної цінності. Ця сума переводиться відправнику. Дана сума повинна відповідати вартості товару, що повертається. Перед відправкою товару покупець повинен зв’язатися з продавцем Інтернет – магазину, обговорити умови відправки і визначити ім’я одержувача вантажу (представника магазину «HARD»).

У разі коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе магазин.

Якщо ж придбаний товар був належної якості і покупець забрав його з пункту видачі Нової Пошти (не відмовився після огляду в пункті видачі), але товар з якоїсь причини не підійшов покупцеві протягом 14 днів з моменту отримання, то зворотню відправку , а також пересилання грошей (післяплатою) здійснює покупець.

2. Повернення коштів здійснюється при наявності розрахункового документа встановленого зразка. В залежності від типу оплати, яку використовував Покупець, повернення коштів може буди:

  • Готівкою
  • Банківським переказом на реквізити Покупця
  • На банківську карту, з якої була здійснена оплата на сайті

НАПИШІТЬ НАМ, ЯКЩО У ВАС Є ПИТАННЯ